Alla inlägg under november 2009

Av Matilda Wåhlström - 21 november 2009 21:30


Till den andra modevisningen blev vi sminkade som vampyer...mm så här vackra var vi :D  

Av Matilda Wåhlström - 21 november 2009 21:05

                                    


Ja gårdagens modevisning ute på gatan i Borlänge centrum blev inget annat än succé! Allt fungerade perfekt trots att vi inte tränat något alls innan.

Över förväntan!

Riktigt bra musik och kanonbra ljus, och kläderna såklart, så snygga!

Alla var så himla duktiga!

Mer publik än jag trodde också :)


Av Matilda Wåhlström - 18 november 2009 19:38

 


Kom Kom Kom vettja!

Det kommer nog bli hur bra som helst.

Kan inte bli annat när mina kreativa kussar är med och arrangerar!

Och jag fick äran att vara med igen :)


Krya på dig bästa kusse!!!


Av Matilda Wåhlström - 18 november 2009 18:57

              

Lite olika tappningar på kurbits.

Träskorna har jag.

Dalahästen med kurbits har mamma.

Idag blev jag även märkt för livet av en kurbitsblomma.

Så fin.

Väldigt nöjd.

Älskar kurbits.

Gamla målningar, likaså nya kreativa sätt att göra de på.

Tidlöst.


Av Matilda Wåhlström - 14 november 2009 17:01

  


Den här tjejen är bara så bra. Fantastiska låtar. Ni måste lyssna för att förstå, en sådan känsla! Med poetiskt formulerade sånger om kärleksrelationer berör hon verkligen.

Några låtar som jag gillar är:


* Hanna.

* Sen En Tid Tillbaka.

* Vår Sista Dans.

* Lät Du Henne Komma Närmre.


Finns många många fler jag gillar, skulle egentligen skrivit av hela "gamla" albumet. För jag älskar verkligen Alla. Melissa har nyss gett ut sitt andra album, har dock inte hunnit lyssna på alla låtar då det är något knas med datorn hemma. Den sistnämnda låten är från det nya albumet iallafall. Jag såg hennes spelning på Peace and Love för två år sedan tror jag det var...Fenomenaliskt!


Letar för tillfället efter biljetter till hennes konsert i Stockholm/Uppsala. Slutsålt...Vill Vill Vill ha!!! Om någon vill sälja, hör gärna av er! Tack!


Av Matilda Wåhlström - 12 november 2009 23:33

  

Här är en bättre bild på hur det såg ut där vi åt buffén. Guuud vad jag längtar tillbaka till all lyx!!! 

Av Matilda Wåhlström - 12 november 2009 23:08

    

Väldigt nöjd över mina nya ytterplagg. 

Av Matilda Wåhlström - 12 november 2009 23:03

          

Forever 21 spenderade x antal timmar på... 

Ovido - Quiz & Flashcards