Alla inlägg under januari 2010

Av Matilda Wåhlström - 6 januari 2010 22:40


Hoppas att ni har haft en mysig Jul och ett festligt Nyår där ute i vida världen mina kära vänner :) För er som inte vet bor Frida i Fuerteventura med sin pojkvän Nico och Mikaela i Abu Dhabi där hon jobbar som flygvärdinna, senaste stjärnan på Etihad var Söderling, tennisspelaren...O Rihanna konserten var bra antar jag..jag är inte bitter...:)

Jag vill också ha värme varje dag!!!!! Blir galen på kylan. Man kan ju inte gå utanför dörren knappt innan snoret fryser till is...

Av Matilda Wåhlström - 6 januari 2010 22:27

 


JOEL, Mannen Myten Legenden...vilken kock dessutom! Potatisgratängen var något utöver det vanliga, inte långt kvar nu från Violas (svärmor) nivå :)



400 kr champagnen var suverän! Ibland ska man lyxa till det :)

     


Jaa bara massa matbilder, jag vet.

Efter detta började FESTEN..hehe. Har tyvärr inga bilder från den för vi hade så himla kul ;) Joel o Jonas hade med sig massa instrument såsom gitarr, trummor och maraccas ( har aldrig skrivit det sista instrumentet så det är säker felstavat ) sjöng o spela bla Mando Dia, Håkan Hellström, Winnerbäck och Mellisa Horn. Så himla roligt!!! Efter vi skålat in det nya året begav vi oss till Peace and Love cafeet o dansade hela natten lång...kunde inte blivit bättre :)

Ovido - Quiz & Flashcards