Alla inlägg under mars 2010

Av Matilda Wåhlström - 21 mars 2010 22:08

Lördagskvällen började med att jag och Kusse grät och skrattade till filmen"Walk The Line" som handlar om legenden Johhny Cash liv. En väldigt gripande film.

Jag glömmer aldrig när vi såg filmen "The Notebook".Gråtkalas! Den är nog den bästa film jag vet, iaf vad jag kan komma på just nu.

Kvällen fortsatte med spelet "Med andra ord" hos Anna. Jag och Anna var i lag mot Lollo och Mickan. Vi vann :) Galet mkt skratt den kvällen :)

Trevliga människor på S1 och skakade loss en sväng på Bolle = Lyckad lördag


Av Matilda Wåhlström - 16 mars 2010 23:18

I fredags kom kusse hem till mig efter jobbet på kvällen. Var meningen att vi skulle se Lets dance men det blev inget av det kan jag säga. Ist för myskväll blev det partykväll..hehe.

Några glas vin här, ett par blåbärsshots där och även flera lakritsshots slutade vid S1 med Tomas och Erik...

Helt sjukt att man ska behöva känna sig gammal med bara 23 år..S1 är fasiken det enda stället vi kan gå ut på!

Kom igen Borlänge!

Av Matilda Wåhlström - 16 mars 2010 22:55

Här om veckan impulsköpte jag en gitarr :)

Vill verkligen lära mig spela!

Kommer ta väldigt lång tid så det krävs mycket tålamod.

Erik är redan trött på mitt spelande..hehe.

Klingar just nu på Free Fallin. Bäst gör John Mayer den...

Av Matilda Wåhlström - 16 mars 2010 22:04

I födelsedagspresent fick jag detta av Min Fina Erik!


Chokladprovning, chokladmartini, choklad i maträtterna, chokladkaka, frukter doppade i choklad. Ja ALLT var av choklad denna helg, helt fanatastiskt säger jag, chokladälskare som jag är! :D


 Chokladprovning till middagen.

 

Vi fick vara med och se hur det går till att tillverka choklad.

 

Chokladprovningen till middagen. Till varje chokladbit fick vi dryck som förhöjde smaken till chokladen.

 

Den här förrätten var en av de godaste jag ätit, hjortytterfilé. Till både förrätt och varmrätt ingick choklad. Konstigt nog så passade det faktiskt.

 

Kvinnan som ägde Venus choklad visade och berättade allt om choklad. Vi lärde oss väldigt mycket om choklad den här dagen..intressant! :) Kan säga att jag inte känner mig så sugen på t ex Marabouchoklad längre med tanke på allt skit som är i den...

 

Venus choklad shop. Blev en hel del choklad med hem...

 

En Långpromenad i det fina vårvädret...

   

Hotellrummen var inspirerade av det marina.

 

Titta noga så ser ni att änderna är formade som ett hjärta :)

 

Jordgubbar doppade i choklad väntade på rummet och så lite champagne till det :)

 


Erik är den Bästa!

Love Love Love! 

Av Matilda Wåhlström - 16 mars 2010 21:44

Vilken kryssning!

Ett par vänner till pappa fyllde år, så de tyckte att alla nära och kära skulle åka på en kryssning tillsammans för att fira de :)

Vilken utmärkt ide´!

Det var så himla roligt, galet kan jag till och med säga :)


Vårat gäng ägde ett eget dansgolv kan man säga...

Vi dominerade dansgolvet helt enkelt ;)

 


Är det du som är Gamen?

Jag och Erik vann 300 kr på banditerna...inte dåligt...

 

Pappa dansar limbo (vilken vighet) och kussarna hejar på.

 

The Dancefloor.

Här uppfanns flera olika dance moves...

 

Faster Monica och Favvo Farbron Tomas :)

 

Aldrig lär man sig att äta med måtta på buffén...man orkar ju knappt röra sig efteråt...



Vi ses i Tännäs!  

Av Matilda Wåhlström - 11 mars 2010 00:09

Chanels läppstift Mademosielle från serien Rouge Coco som Vanessa Paradis är ansiktet utåt för, ljuvligt!

Tänk en beigefärgad klänning till..en sommardröm...


Av Matilda Wåhlström - 10 mars 2010 23:56

Riktigt skoj att Jay-Z och The Kooks kommer till P&L!!! Såg The Kooks för två år sedan på Arvika festivalen...Grymma!!! En annan artist som jag älskar är Robyn, även hon kommer, läste att hon gör tre skivsläpp i år, spännande!

Söta lilla rara underbaaara...lalala Melissa Horn dessutom...


Lilly Allen hade inte varit helt fel heller..eller varför inte Regina Spector? Nu är det önsketänkande men man vet aldrig med P&L, de överraskar alltid :)

Skapa flashcards