Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Lugn ledig måndag.

Av Matilda Wåhlström - 25 maj 2010 00:33

Morgonen började med en storhandling.

Idag har jag faktiskt lagat mat två gånger! Till lunch ugnsbakad lax och potatis med en kall sås.

Middagen lagade vi tillsammans med Mikaela. Wraps med kyckling, sallad, stekt paprika, salsa och guacamole. Till efterrätt rocky roads och vaniljglass med jordgubbar. Årets första färska jorgubbar, från Belgien dock men ack så goda :D 


Lite nytta har vi också gjort.

Jag och Erik har satt upp min stora världskarta jag ramat in, i  vardagsrummet sitter den. Erik gillar den inte så värst mycket, han tycker det känns som ett klassrum. Haha! Jag ÄLSKAR den :D

Han har även satt upp en kökshanddukshängare med en hylla över där jag ställt fina kokböcker. Sött!


Nu på kvällen har vi tittat på filmen Brothers. Lisa och Anders kom även förbi, trevligt värre! Den här filmen var också rätt tragiskt men bra ändå på något vis. Sevärd ändå. Nästa film jag ser måste bli en "Måbra film".


Mikaela den sötnosen hade med sig en parfym till mig, Dance with Givenchy limited edition. Den luktar sååå somrigt och gott! Tack Tack Tack :D




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards