Alla inlägg under augusti 2010

Av Matilda Wåhlström - 22 augusti 2010 22:25

                


Min vän Sofia är äntligen hemkommen från Spanien, hon har varit där och jobbat ett halvår. För att fira det hade hon ordnat en fest med tapas, sangria och en massa SingStar för sina vänner. Åh vad jag älskar tapas!!! Riktigt gott var det! Tusen tack för en riktigt trevlig kväll!

Festen fortsatte till Bolle, inte lika kul där dock, så är det väl alltid, att förfesten är roligast, inget nytt direkt :)

Riktigt skoj att träffa min vän fina Helena igen, så himla längesen nu, alldeles för längesen! En resa till henne är snart planerad, jag Helena och Sofia ska bara få ihop våra kalendrar på nå´ vänstern :)

Träffade på Lollo och hennes vän i kön, allt blir så roligt när man har sina vänner omkring sig :D



En annan rolig grej var att jag och bästa kusse gick ut på s1 i fredags och tog en öl, satt och snackade om livet som vanligt, medan alla raggarbilar gled förbi på gatan. Härligt!

Vi gick hem i hyffsad tid till mig, mitt i natten kom vi på att vi skulle möblera om, galna som vi är :D Blev väldigt bra faktiskt, men annorlunda. Nytänk kan man kort och gott säga. Blir alltid så kreativ i Kusses sällskap. Love Love Love!

Av Matilda Wåhlström - 22 augusti 2010 22:08

                  


En sista kväll på altanen för den här sommaren. Ett bra avslut med kräftskiva. Hela gänget samlat :) Bad, bastu, god mat, prat, skratt, flum, vin och trevligt sällskap framför allt!

Det enda sorgliga var att det var sista helgen i Borlänge för syster...

Nu mer bor hon i Norrtälje för att plugga på Handels, Retail Management. Kommer snart och hälsar på dig, lovar!  

Av Matilda Wåhlström - 9 augusti 2010 15:23

                                                                                                                              


En bild säger mer än tusen ord.

Ovido - Quiz & Flashcards