Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Onsdagen.

Av Matilda Wåhlström - 21 oktober 2010 09:59

Blev stranden tillslut! :) Vi låg kvar till solnedgången, så himla fint! Jag har tagit massa bilder ni får se sen, tog inte med någon kabel...

Efter stranden åkte vi direkt till en inredningsbutik, The One tror jag den hette, och guuud vad fina möbler och annat smått och gott det fanns! Vilken inspiration man fick! de hade även en restaurang där som vi käkade på.

Åke hem och duschade av oss allt salt för att sedan dra vidare till Marina Mall, ett köpcentrum. Hann med Forever 21 iaf :) De stängde redan 22! haha. Sjukt att vi blev förskräckta över det, men allt här har öppet så mycket längre än hemma.


Svenska Hollywood fruar tittade vi på till natten med massa godis! :)


Dagens schema:


Haytham slutar vid halv ett, han hämtar oss upp oss då. Vi ska ta en utflykt till Dubai.

Vi håller på att kolla upp massa lyxiga hotell nu =)

Finns så himla många fina här!

Under dagen ska vi gå på ett outlet där de har riktigt bra märken, hoppas hoppas jag hittar något!!!

Sen ska vi till Dubai Mall, killarna kommer bli galna på oss av all shopping!


På kvällen tror jag vi ska upp i världens högsta torn Burj Khalifa som egentligen skulle heta Dubai Towers, men eftersom de inte hade råd att bygga klart det så gick en shejk in med en massa pengar, han ville då att det skulle uppkallas efter honom, därav namnet :)

Sedan någon fin middag :)

Återkommer om dagen blev som vi tänkt :)


Har ni det bra hemma? Är det kallt?   

 
 
Ingen bild

sis

21 oktober 2010 19:40

Jag är sååå avis! Själv sitter jag och pluggar in i det sista inför imorgon..
Idag var det faktiskt väldigt kallt ute, och det var lite frost/is på backen.
Gillar att du uppdaterar läget:D KRAAAAAAAAAAAM

Matilda Wåhlström

23 oktober 2010 07:27

Så idag gäller det, tenta idag alltså. Hoppas allt slit lönar sig :) Du är duktig du! Skriv o berätta hur det gick! Har du inte fått mitt sms förresten? Puss

 
Ingen bild

Jenny

21 oktober 2010 20:57

Hej
Det är så härligt och läsa om sol och bad när jag sitter inlendad i fleecefilten med -3 grader utanför fönstret. Låter som ni har det superhärligt, ska bli kul och se lite kort sen. Kram

Matilda Wåhlström

23 oktober 2010 07:29

Åh men det låter mysigt det med :)Jag har tagit mycket bilder så vi får ta det över en fika :) Allt bra med lillen då? Kram

 
Ingen bild

Therése

21 oktober 2010 21:30

Åh så härligt ni verkar ha det! :) Vet inte hur det är i Borlänge, men här i Örebro är det sjuuukt kallt! Ingen snö, men frost varenda morgon :O
Du jag måste bara fråga, inte skulle du ha lust att kolla om du hittar en t-shirt till mej från forever21 om ni ska dit igen?
Har letat överallt efter den, det ska stå "I

Matilda Wåhlström

23 oktober 2010 07:31

Det är kallt iaf i Sverige! Jobbigt! Då får jag se till o njuta, åker nog till stranden idag :)
Vi var på ett riktigt stort Forever 21 igår i Dubai..nu är vi tillbaka i Abu Dhabi igen, vad skulle det stå? Du fick inte med hela i inlägget... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards