Alla inlägg under december 2010

Av Matilda Wåhlström - 8 december 2010 22:59

Idag tog jag och Lisen en tripp till Hedemora city. Mycket trevligt! Vi gjorde en hel del fynd, som alltid   
Har möblerat om. Igen. Haha. Tycker om att förnya och förändra. Tröttnar så snabbt.

Av Matilda Wåhlström - 5 december 2010 22:51

På lördag morgon var jag och kusse på Svea och testade ett pass som hette body combat, alltså den träningsvärken jag har nu är inte att leka med. Riktigt bra pass som var inspirerat av kampsport. Funderar på att börja träna på svea, har ju varit på Friskis många år nu, kul o testa något nytt.

På förmiddagen följde jag med Lisa och Anders till Pärlan, hittade ett prydnads rådjur i teak. Annars kändes det rätt urplockat.

Det blev en trevlig lördagkväll hemma hos mig med Mickan och Peter. Mat och prat och lite galenskap kussar emellan.   

Av Matilda Wåhlström - 3 december 2010 23:25

Utan blixt.

   

Med blixt.


Blev så inspirerad av korsen igår så jag målade mig en tavla!

Av Matilda Wåhlström - 3 december 2010 23:23

  


Igår kväll kom Erik hem med räkor, lax och lite annat smått och gott. Han kan han!    

Av Matilda Wåhlström - 1 december 2010 21:39

 

Foto: Elle Decor UK, Marie Claire Maison, Scandinavian style, Pia Wallén, Doorsixteen. 


Tänk om jag någonsin får äga denna underbara Pia Wallén pläd crux blanket!!! Den kostar 5500 kr så det lär nog aldrig hända. Drömma kan man alltid göra!

Av Matilda Wåhlström - 1 december 2010 21:11


Gillar verkligen hennes nya album, alla tre har varit bra. Det negativa är att det är så få låtar på varje skiva...

Detta kanske blir nya hiten, många av hennes låtar är väldigt sorgliga ( även denna) trots det så blir alla alldeles galna och glada på dansgolvet när hennes låtar spelas, t.ex Dancing on my own, vem vill det egentligen? tydligen alla. haha. Många lyssnar inte på texter...

Trevlig kväll!


Av Matilda Wåhlström - 1 december 2010 20:41

  


Min lediga dag började med en stadig frukost, hårdbröd med makrill och spenatsoppa så nu är jag riktigt stark!    


Träffade goa Jenny och lille Emil på en fika hos systrarna Blomberg. Det blev en riktigt trevlig eftermiddag! Åt supergoda jul cupcakes och julmust till det, mumma!

Jag och pappsen åkte till Pärlan en sväng, lite smått och gott fick följa med hem.


Nu har jag precis bakat filmjölks bröd med russin och aprikoser. Det blev faktiskt gott trots att jag gick lite på känsla.   

Ovido - Quiz & Flashcards