Alla inlägg under maj 2011

Av Matilda Wåhlström - 26 maj 2011 00:20

          


Efter grillfesten hamnade vi på Klin, sen Wasabryggeriet sen hos Emma och Jonas med ett gäng glada musiker.

Det var rätt sent vi gick hem, eller man kanske ska säga tidigt...


Just ja, hela dagen på lördagen var jag i Leksand på entreprenörs skolan. Mycket spännande!


Söndagen var jag med mamma på Ikea och beställde bänkskiva till köket, grå sten blev det. Hittade lite smått o gott såsom ljus :)

Av Matilda Wåhlström - 26 maj 2011 00:15

             


Alina var värd för denna härliga grillfest! Vi spelade sällskapsspel och åt kött och drack rött vin, mycket bra början på kvällen :)

Av Matilda Wåhlström - 15 maj 2011 21:13

 

På lördagen var jag och Erik bjudna hem till Malin , Tyra och Uffe. De hade ordnat en överraskningsfest för Mickan som fyllde 25    Världens bästaste kussar har jag   

Suuuper god mat och riktigt härligt sällskap, ni är för underbara allihop!    

Min nya klänning från hm fick göra premiär, och så lite färgklickar till det! Älskar verkligen mitt turkosa stenhalsband från Jamaica! Det kan verkligen göra hela outfiten.

Av Matilda Wåhlström - 9 maj 2011 23:43

Helt underbart har det varit de här två dagarna! Solen är här igen! Genast får jag en massa ny energi   

Så vad har jag gjort dessa två dagar...


  • Frukost på balkongen.
  • Årets första kulglass, apelsin/citron och saltlakrits med noisettesås.
  • Bakat Leilas fantastiska morotskaka.
  • Lagat och ätit Gyros med grönsaker och vitlökssås i tortillabröd.
  • Köpt ljusrosa pelargoner till balkongen.
  • Bio med Sofia och Eva, "Water for elefants", sååå bra!!!
  • Tapetserat med mamma i nya huset.
  • Målat i nya huset.
  • Grillat i nya huset.
  • Promenerat med Erik.
  • Cyklat till "Ta till vara" och fyndat två lampfötter som jag målat om.
  • Allmänt fix hemma.
  • Kvalitets auktion.

Ungefär detta har jag haft för mig!



Av Matilda Wåhlström - 9 maj 2011 23:31

     


I lördags var jag bjuden hem till Mickan och Peter, hästkorvsmacka med öl och chokladmousse med rött dessertvin till blev jag serverad!  

Smarri smarr!!!! Ett glas vin på stan hann vi med också.    

Ovido - Quiz & Flashcards