Alla inlägg under oktober 2011

Av Matilda Wåhlström - 30 oktober 2011 16:37

                    

     


En dag på folkhögskolan med exponering på schemat. Mycket roligt då folkhögskolan har mer rekvisita att jobba med än oss. På bilden sysn mina medarbetare Martina och Amanda och även läraren Marie som jobbar på folkhögskolan.

Av Matilda Wåhlström - 27 oktober 2011 22:21

 


Naglarna var riktigt svåra att göra själv då det var oerhört pilligt. Värt det iaf, älskar de! Nästa gånga kanske det blir zebra eller leopard :D


Skorna är ett loppisfynd, äldre Ten Points. De var aningen defekta me det löste jag med superlim, för 8 kr så skulle det inte göra något om det inte gick att laga :D

De får nog följa med till Abu Dhabi för att användas på jul och nyår :D

 
Av Matilda Wåhlström - 19 oktober 2011 22:51


På morgonen hade vi möte med vår UG, Pierre, och diskuterade igenom vårt förslag som han även fått feedback ifrån en inredare på. Efter att ha fått klartecken med budget och förslag så satte vi igång direkt. Ett gäng inhandlade färg och började förjobbet i lokalen och även en del målning. Jag, Amanda och Anna tog min bil till Ikea Valbo för inhandling. Jag har kört över 30 mil idag! Det är det jobbigaste att köra till skolan varje dag, det tar ändå 40 min dit och 40 min hem..Kom hem från skolan vi åtta-tiden..ingen vanlig skola det här heller!


Imorgon bär det av till cenrtum för att gå till alla butiker och berätta om vår lyxshow som vi anordnar den 29 oktober! :D

Efter det lektion i projektledning.

Sen jobba med E-centra!

Phu dagarna går snabbt! :D


Kartan på dataskärmen ska vi ha som stor målning på väggen och tre världstider utmärkta.

Av Matilda Wåhlström - 17 oktober 2011 14:20

       

 

Kappan i minkpäls i strl S-M säljes för 350:-. A-linjeformad modell. Kan bäras som den är eller med ett snyggt bälte i midjan.


Pälsvästen i strl S-M säljes för 350:-. Mycket snygg över skinnjacka!


Den äldre rödrostiga handknutna persiska mattan är 230x170 cm och säljes för för 350:-

Smärre slitage.


Den äldre beigeguldiga handknutna persiska mattan är 195x162 cm och säljes för 350:-

Smärre slitage.


Röllakanmattan är 230x177 cm och säljes för 300:-


Trasmattan är 256x200 cm säljes för 150:-



 
Av Matilda Wåhlström - 16 oktober 2011 22:53

 

Dessa underbar bilder är från styleroom, cherrydream. Älskar hela hennes hem! Låt dig inspireras!

 
Av Matilda Wåhlström - 16 oktober 2011 22:45


  


Detta fynd gjorde jag på senaste auktionen. En stor oljemålning av ett fjordlandskap. Jag blir trollbunden av bilden, mystisk och vacker.

Av Matilda Wåhlström - 2 oktober 2011 20:41

     

 
Av Matilda Wåhlström - 2 oktober 2011 20:37

   

  

Jag älskar verkligen ljusslingor! Jag har det året runt, men extra mysigt är det nu när det blivit lite mörkare ute :)

Skapa flashcards