Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Tjejfest

Av Matilda Wåhlström - 12 januari 2012 22:58

           


Så roligt att träffa vännerna igen efter resan.

   
 
Ingen bild

Fotogenique nr 1

16 januari 2012 16:55

Bra kväll!! Ni har så himlans mysigt med din fina inredning!
Fina bilder btw, men jag är ingen fotogenique direkt :P hahahah!! Bättre lycka nästa gång ;) kram Helena

Matilda Wåhlström

16 februari 2012 21:58

Åh vad gullig du är vännen! Du är jättefin både på bild och i verkligheten!

 
Malin B

Malin B

21 januari 2012 20:04

Hej fina kusse!

Har missat att du uppdaterat med lite bilder från er resa :-) KUL!
Jag har också missat att ni var på coldplay.. Åh vad skoj!!

Puss och kram

http://www.mybabyshow.blogspot.com

Matilda Wåhlström

16 februari 2012 21:57

Coldplay var så sjuukt bra!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards