Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Förenade Arabemiraten.

Av Matilda Wåhlström - 12 november 2009 21:28

 

Mikaela o Haytham. Här står vi utanför Emirates Palace. Väntar på att de ska köra upp bilen till oss. Ett av världens största och mest påkostade hotell är detta. Man kan säga att det ser ut som ett gigantiskt sagoslott med överdådig lyx. Visste inte en att det fanns 7 stjärnor! Fantastiskt!


    

Lobbyn i Emirates Palace.


  

Atlantis heter detta hotell som ligger på "palmön" , ser man den uppifrån så är den formad som en palm.


Manolo Blahnik heter denna magnifika butik med fantastiska skor. Fick bara lov att ta en bild, butiken är så himla snygg!!! Och att Carrie Bradshaws sko ( från Sex and the City ) står där kan ju också vara en anledning...dream on!

Butiken ligger i Dubai i världens största köpcentrum. Jag var i himlen för en dag...


     

Världens högsta byggnad, Dubai Towers, och hög var den kan jag lova! Hört att David och Victoria Beckham har lägenhet där...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards