Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Söndagsmiddag.

Av Matilda Wåhlström - 23 maj 2010 19:01

Nu ska jag och Erik snart till Viola för god söndagsmiddag!

Superskoj ska det bli att träffa Mikaela som är hemma nu hela veckan och hälsar på...bor annars i Abu Dhabi...åh där kan jag lova att det är värme året om..lite avis måste jag säga. Hoppas vi kan hälsa på henne snart igen :)


Nu har vi bokat biljetter till premiären av Sex and The City 2, vi är ett tjejgäng som ska gå tillsammans. Längtar!!!

Även biljetterna till Sthlm är nu äntligen bokade, varit planerat länge att vi ska dit till helgen för Elitloppet. Det blir Jag, Erik, Madde, Lollo, Ryberg och Hoche. Men vi tjejer hänger nog mest på stan och till kvällen ska vi försöka hitta på något schysst ställe på Söder att gå ut på tillsammans..tips?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards