Alla inlägg den 20 september 2010

Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:42

  


Efter jobbet tog jag mig till val lokalen för att rösta, sen åkte jag och Dahlman till Falun för att hälsa på Erik. På kvällen kom kusse som vanligt, ost bricka och te blev det. Gött!

Imorgon på min lediga dag ska jag bli sminkad på makeup studion direkt på morgonen. Sen får vi se hur dagen fortsätter...

Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:33

  


Brutit benet har han gjort parveln. Så nedrans tråkigt! Under de här fyra månaderna har vi båda opererats, galet.

Du återhämtar dig snabbt, det där läk köttet är inte att leka med! :)

Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:27

  

 


Lördag.


Arbetskamraterna samlade hos mig för helrolig kväll! Singstar, Med Andra Ord, Så Kan Det Låta och en massa gott! Ost, kex, frukt och vin. En skrattfest! :) Vilket gäng vi är! :)

Ska vi ta " Hum Hum? " haha


Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:20

  


Denna dans på bilden var något helt annat än magdans men bara för att symbolisera :) ( en galen kväll med vännerna )

I onsdags testade jag orientalisk dans. Väldigt intressant att testa, men jag kommer inte fortsätta gå på det. Kändes inte som min grej då det kändes alldeles för segt och sen så är det oerhört mycket teknik, gillar mer afro dans då det är lite mer fart och fläkt :)

Ovido - Quiz & Flashcards