Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Somma,r sommar, sommar!

Av Matilda Wåhlström - 22 mars 2011 09:38

       

Hittade lite bilder på mig och Louise från i somras, och guuud vad jag längtar till värmen nu!!!

De här bilderna togs i Haganäs av en fotograf. Gillar verkligen miljön på de här bilderna, att han fångade molnen på ett sådant bra sätt, de är så skarpa och vackra!

När vi var vid tågrälsen och tog bilder kom det en man körandes i full fart och var fly förbannad, det var visst väldigt farligt och stå mellan två vagnar som vi gjorde.....   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards