Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Matilda Wåhlström - 15 februari 2011 22:41

Alla Hjärtans dag började med att jag fick en stor och god frukost av Erik och en bukett med röda rosor och smarrig choklad   KÄRLEK!


I måndags träffade jag sötisarna Jenny, Emil och Therese över en fika. Emil på fem månader bara växer och växer. Charmtrollet!


Försökte även att packa lite inför Usa och Karibien kryssningen som vi drar iväg på på fredag   men det är inte lätt, jag vill inte packa för mycket kläder heller då jag förmodligen kommer shoppa en hel del där. Endast 23 kg!!! Får smuggla över lite av min packning till Erik på vägen hem. Hihi.

Av Matilda Wåhlström - 15 februari 2011 22:33

I söndags var vi på Baby Shower för första gången. Kommer ursprungligen från Usa. Riktigt kul! Malin min kusse hade ordnat med supergott fika och roliga tävlingar som handlade om hennes mage och kommande bebis    Jag längtar så himla mycket nu tills bebisen kommer till världen!

Av Matilda Wåhlström - 15 februari 2011 22:27

    


Mikaela ( Eriks syster ) har varit hemma i veckan. Vi hann med lite shopping och några timmars fika tillsammans   . Vi båda hittade på ett par vinterskor.

Av Matilda Wåhlström - 15 februari 2011 22:25

                            

Av Matilda Wåhlström - 15 februari 2011 22:19

  


Mycket gott med lunch på Ikea!

Detta var en del av min födelsedagspresent. Presenten från Erik var att jag fick bestämma vad vi skulle göra under hela min födelsedag plus att Erik betalade för allt :)

Emmaus, Ikea, shopping, god mat och bio blev det   

Ovido - Quiz & Flashcards