Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Road Trip + dubbel babylycka.

Av Matilda Wåhlström - 10 september 2010 21:33

Imorgon tar vi Lilla Röd och far till Norrtälje jag och M, till lillasyster. Ska bli spännande att se hur hon har det! :) Ett stopp på Ikea Uppsala först, vill bli inspirerad!



Dubbel lycka!


GRATTIS GRATTIS till Jenny och Daniel som fick en son imorse! Blev så glad när jag fick reda på det, har gått med ett leende på läpparna hela dagen. Hihi.


Och GRATTIS GRATTIS Jon och Frida till er lille son! Längtar tills jag får hälsa på Bebisarna :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards