Direktlänk till inlägg 28 september 2010

LOPPIS Sveagatan.

Av Matilda Wåhlström - 28 september 2010 21:58

I Borlänge centrum  den 2 oktober kl 10-15 är det Loppis!

 

Jag och syrran ska bland annat vara med och många många fler. Det kommer bli grymt! Gud, har så himla mycket saker. Var ner i källaren igår och tog upp massor av kartonger med kläder och prylar, syns dock knappt att jag gjort det, så mycket saker har vi jag. Ska bli skönt att bli av med lite, så att jag kan köpa nytt alltså :) haha. Nej då, skulle nog vara bra för mig att ha några månader som jag inte får konsumera annat än mat. Är ju som ett intresse att handla på second hand och auktioner. Älskar speciella ting som oftast ingen annan har. Går som ett lyckorus genom kroppen när man hittar den där speciella saken, låter nästan sjukligt. Haha. Men så är det! Love it! Att auktionshuset ligger 20 meter från oss gör det inte bättre :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards