Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Matilda Wåhlström - 3 oktober 2010 19:56

    


Ryggbiff, vitlökssmör, potatisgratäng, tomat och löksallad. På bilden såg det visst inte alls så gott ut som det faktiskt var, jag måste bli bättre på att fota!

Nu ska jag och killarna se Ensam mamma söker :D

Av Matilda Wåhlström - 3 oktober 2010 19:49

          


Kommer att bli många hej då de närmsta åren. Det är bland det jobbigaste som finns att ta farväl...

Varit superkul som vanligt då syrran är hemma. Vi hittar alltid på roliga saker tillsammans. När man har roligt ihop blir det dessto svårare att skiljas. Nästa gång vi ses blir nog efter Abu Dhabi, i november.

Massor av KÄRLEK till Dig Systra min! Vi hörs i alla fall snart på telefon :)

Av Matilda Wåhlström - 3 oktober 2010 19:43

      


Killarna shoppade mer än oss. Det hör inte till vardagen att varken jag eller syrran hittar något. Jag tycker lager 157 gått ner sig lite, inte alls bra längre. Tidigare hade de mer bra klädmärken som Acne och Minimarket. Nu var det mer av deras egna märke, mer baskläder. Riktigt tråkigt. Enda anledningen till att jag skulle åka dit igen är för cafeét :D Gott och billigt! 

Av Matilda Wåhlström - 3 oktober 2010 19:34

 

Lördags eftermiddagen fortsatte med god höstmiddag hos Joel med en saftig köttbit, ugnsrostade rotgrönsaker, beasås, chilisås och färskt bröd.


   


Till kvällen blev det ost och kex med goda vänner...


        

Av Matilda Wåhlström - 3 oktober 2010 19:28



  En tidig lördag morgon i Borlänge centrum... 


 

I säljartaget...


 

Massor av fynd kunde man hos oss...



Syrran var en riktig storsäljare...  

Ovido - Quiz & Flashcards