Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Matilda Wåhlström - 7 oktober 2010 22:43

 

På förmiddagen hade jag och Lollo kafferep hos mig.



Jag och Erik är kontaktperson åt härliga Björn och Carina, vi  brukar hitta på roliga saker tillsammans. Idag var vi ut och åt middag på en Kina restaurang, sen hem till oss för kaffe. Erik och Björn passade på att spela lite tv-spel medan jag och Carina pysslade.


    


   Carina.



Den här vintage ramen fyndade jag idag. Gjorde en alldeles egen och personlig tavla av den :)  

Bloppis-annons
Av Matilda Wåhlström - 7 oktober 2010 22:21

  

Kläder & Skor, Säljes - Borlänge (Dalarnas län)
Pris:    300:-
Telefon:    0700428635
 
Av Matilda Wåhlström - 7 oktober 2010 22:21

 


Höstsoppa med rotfrukter och fetaost/creme fraiche topping till middag.




Ja, gårdagen började med att jag skjutsade Erik till falu lasarett då han skulle få byta gips och ta bort stygnen. Efteråt strosade vi runt på stan och hittade en riktigt fin vit skjorta till Erik. 1000 spänn kostade den! Tycker i alla fall jag är väldigt dyrt...men men han handlar ju inte kläder så ofta som jag så då kan man ju faktiskt lägga lite extra pengar när man väl gör det, borde vara väldigt bra kvalité för det priset. Stenström tror jag märket hette, har aldrig hört talas om det tidigare. Vit klassisk skjorta har han nog använding för till många tillfällen.


Blev Subway till lurre.


På eftermiddagen ringde mor och frågade om jag ville med till Pärlan, second hand. Där hittade jag dessa två stiliga svenska kungar bland annat. Så ståtliga! Tror jag ska ha de i hallen...


Senare kom Jon och Frida och hälsade på med sin lilla nyfödda Karl. Andra bebisen på kort tid jag fått gosa med :) Trevligt trevligt!


Till kvällen såg jag två efterlängtade program, Desperate Housewives och Cougar Town. Så braaa!

Bloppis-annons
Av Matilda Wåhlström - 7 oktober 2010 22:19

  

Kläder & Skor, Säljes - Borlänge (Dalarnas län)
Pris:    800:-
Telefon:    0700428635
 
Ovido - Quiz & Flashcards