Alla inlägg den 11 februari 2010

23.

Av Matilda Wåhlström - 11 februari 2010 23:47

  

Brudarna!


Min fiiina syster :)

   

   Söta Linn! :)


     

Grymma Sara spelade o sjöng...hon är sååå duktig! På söndag åker hon till Mexico för volontärarbete på ett barnhem.


 

  Jag o kusse för alltid <3


Hade en härlig sångstund där vi tolkade Håkan Lasse o Melissa på vårat eget lilla sätt kan man säga..vi tyckte det lät skitbra iaf :D hahaha

 


  Babesen Lollo O Malla :) 



   Många heta diskussioner...


 


Chokladmoussetårtan med pistagenötter gjorde succe´!!! 

Av Matilda Wåhlström - 11 februari 2010 23:36

       


Spännande spännande att testa långfärdsskridskor!!! Hela gänget, kul att Monica o Tomas även var med :) Erik var en överraskning, mkt bättre än jag trodde. O jag var lite av en besvikelse..hehe. Men jag ger inte upp! Nästa gång jag åker igen är jag säker på att det kommer vara roligare :) Skoj o testa något nytt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards