Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Matilda Wåhlström - 28 februari 2010 23:42

Jobbat hela helgen, alltid skoj med löningshelger, gillar när det är mycket folk!

Lördagskvällen myste jag o kusse med mat o prat :)

Tittade på melodifestivalen för första gången i år, hade inga som helst förväntningar då jag inte alls gillar den typen av musik. Underhållande kan man inte säga något annat om att det är..jag o kusse SKRATTADE så vi kiknade..det var så oerhört DÅLIGT! (Anna från idol har dock en riktigt bra o speciell röst, och jag förstår inte hur Peter Jöbacks ögon ALTTID glittrar!?) Det var precis som jag trodde, men Mickan försvarade programmet innerligt då även hon tyckte att denna delfinal var under all kritik men att det annars brukar vara mkt bättre :) Vet inte om jag går på det ;)

Men! Den hemmagjorda pizzan med parmaskinka, chevreost, tomat, ruccola, olivolja och peppar var en hit! Jag kan helt ärligt säga att det var en av de godaste pizzorna jag någonsin ätit. Kusse Italiano fick den heta. Erik tyckte dock vi var supertöntiga som var så exalterade över en pizza. Men när han även fick en bit, då var han inte sen o hänga på ;)

Idag blev det Tacokväll med Erik för att sedan se ännu ett silver tas för Sverige i OS!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards