Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Auf wiedersehen!

Av Matilda Wåhlström - 22 december 2011 11:16


Jag och Erik känner oss laddade för Abu Dhabi! I natt drar vi mot Arlanda   

Vi ska fira både julafton och nyårsafton med Mikaela och Haytham. Ja eller förhoppningsvis julafton, då vi har obekräftade biljetter från Frankfurt till Abu Dhabi kan det bli fullt och då får vi vänta till nästa flyg som är på julafton. Man vet aldrig, det kan bli att fira jul på Frankfurts flygplats...


Igår fick vi känna på den svenska julen lite då Eriks stora familj firade tillsammans, så himla härligt och se alla glada barn öppna sina julklappar. Vilken lycka att få öppna några klappar innan jul!


Innan vi åker till Viola ikväll kommer mina underbara barndomsvänner Sofia, Jeanette och Erica och hälsar på mig innan vi åker. När alla för en gångs skull är hemma samtidigt, ja då ska jag åka härifrån, det är väl typiskt!





   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards