Alla inlägg under september 2010

Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:33

  


Brutit benet har han gjort parveln. Så nedrans tråkigt! Under de här fyra månaderna har vi båda opererats, galet.

Du återhämtar dig snabbt, det där läk köttet är inte att leka med! :)

Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:27

  

 


Lördag.


Arbetskamraterna samlade hos mig för helrolig kväll! Singstar, Med Andra Ord, Så Kan Det Låta och en massa gott! Ost, kex, frukt och vin. En skrattfest! :) Vilket gäng vi är! :)

Ska vi ta " Hum Hum? " haha


Av Matilda Wåhlström - 20 september 2010 00:20

  


Denna dans på bilden var något helt annat än magdans men bara för att symbolisera :) ( en galen kväll med vännerna )

I onsdags testade jag orientalisk dans. Väldigt intressant att testa, men jag kommer inte fortsätta gå på det. Kändes inte som min grej då det kändes alldeles för segt och sen så är det oerhört mycket teknik, gillar mer afro dans då det är lite mer fart och fläkt :)

Av Matilda Wåhlström - 14 september 2010 22:49

 


Känner mig nöjd med mina inköp. En blandning av gammalt och nytt. Lägg märke till de söta örhängena på pälsen :)

Av Matilda Wåhlström - 14 september 2010 22:22

      


Helgen hos syrran var toppen! Jag och Kusse tog som sagt bilen till Norrtälje. Blev en hel del stopp efter vägen på olika second hand butiker och Ikea. Poppade nya Robyn i bilen. Skivan är grym!

Väl framme hos syrran gjorde vi tacos, så klart! En massa snack och skratt blev det med fanta och rosé :) Mys! Fint har hon fått det i sitt nya hem.

Hem i kassarna hade jag tre par höst/ vinterskor, en skinnjacka, ett par korsörhängen, kina porslin, handblåsta svenska glasvaser i olika färger, pälskrage och en stor kasse från Ikea :)

Söndagskvällen tillbringade jag och Kusse framför tv:n till Ensam mamma, Lite sällskap och avslutade med Mamma Mia. Till detta en smarrig fruktsallad med keso och nötter. Mumma!

Vilken helg!

Av Matilda Wåhlström - 10 september 2010 21:33

Imorgon tar vi Lilla Röd och far till Norrtälje jag och M, till lillasyster. Ska bli spännande att se hur hon har det! :) Ett stopp på Ikea Uppsala först, vill bli inspirerad!



Dubbel lycka!


GRATTIS GRATTIS till Jenny och Daniel som fick en son imorse! Blev så glad när jag fick reda på det, har gått med ett leende på läpparna hela dagen. Hihi.


Och GRATTIS GRATTIS Jon och Frida till er lille son! Längtar tills jag får hälsa på Bebisarna :D



Av Matilda Wåhlström - 10 september 2010 21:27

  


Att komma hem till det här efter en lång dag på jobbet var inte helt fel...

Titta vad fint han har gjort! Åh jag blir så glad! Erik och Robyn= Sant! KÄRLEK.

Har jag sagt att jag älskar chevre? ;)

Av Matilda Wåhlström - 10 september 2010 21:18

   


Var "killkväll" hos oss tills jag och Kusse kom hem. Då blev det andra bullar! hehe. Nej då. Det blev mys iaf med vin och massa annat smarr :)) Och tända ljus såklart! Jag är besatt av chevre förresten!

En sväng på S1 hann vi dessutom med.

Ovido - Quiz & Flashcards