Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

En vanlig tisdag iAbu Dhabi.

Av Matilda Wåhlström - 20 oktober 2010 09:39

Jag och Micaela har sovit i Haythams hem de senaste två nätterna nu. Mellan 01 och 08 får jag ej vara i hennes lägenhet enligt de nya reglerna. Tur att hans familj bara bor på andra sidan vägen.

På morgonen efter frukost tog vi en taxi till stranden. Den här dagen var det ändå varmare ute, har inte kollat graderna men det är runt 40 grader och uppåt i solen. Stranden är väldigt fin med ljus fin sand och turkost vatten.

På kvällen åkte vi till en pub och tittade på fotboll, Real Madrid-Milan   och spelade Dart. Jag vann tillslut som vanligt.   Mikaela vann andra omgången.


Nu sitter jag här och väntar på att de andra två ska vakna, de är precis likadana, kan sova hur länge som helst! Jag blir så rastlös! haha. Klockan är ändå tolv nu. Jag vill till stranden!   

 
 
Malin B

Malin B

20 oktober 2010 10:42

Tjena Kusse!!!

Låter härligt :)
Uffe sa att han hade sett flera bilar med snö på taket när han åkte till jobbet i morse... :( Hehehe
Passa på att njuta för man vet aldrig, det kanske snöar när ni kommer hem.. Puss och kram från Malin

http://www.mybabyshow.blogspot.com

Matilda Wåhlström

21 oktober 2010 10:17

åhh guuud. Redan alltså! Då ska vi njuta av värmen, det är så himla varmt här så det är galet! Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards