Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Sista kvällen i Abu Dhabi.

Av Matilda Wåhlström - 24 oktober 2010 19:02

Tiden har gått så himla snabbt! Nu ska vi åka hem, så himla snopet...

Vi har verkligen haft en toppen vecka här med Mikaela och Haytham. De har tagit väl hand om oss!

På morgonen åkte vi till Moskén, ska lägga upp bilder sen. Den var så himla stor och fin, ett riktigt Alladdin palats!

Stranden sen och nyss kom vi hem från en shopping tur. Jag är så lycklig. Hittade ett par DCNY pumps och två par Michael Kors pumps   


Nu ska vi äta en sista middag tillsammans sedan drar vi   


Ses snart!

 
 
Ingen bild

Jeanette

24 oktober 2010 19:23

Det låter som att du har haft det toppen!! :D Ska bli skoj att se bilder! Puss

Matilda Wåhlström

30 oktober 2010 23:12

Nu finns lite bilder att se babe! Är det bra med dig då?

 
Ingen bild

Sara T

27 oktober 2010 20:13

Hoppas ni har haft det fint, men det låter ju som det! :) Håller på o grejar i ordning i lägenheten, är himla roligt, du får komma förbi på kaffe när jag fått lite ordning! Pusskram

Matilda Wåhlström

30 oktober 2010 23:13

Ja vi har haft det toppen!!! Vad roligt att fixa o dona i lägenheten! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards