Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

3 av mina köp

Av Matilda Wåhlström - 18 augusti 2011 00:04

   


Skorna är köpta på Åhlens, frukthållaren eller vad man ska kalla det är från Bolagret, kristallskålen från en loppis i Buskåker som vi själva även var med på.

Att ha Loppis är förresten min nya hobby. Visst att ag älskar att konsumera men att bli av med saker är nästan en större kick och framför allt lättnad. Jag fattar inte att man som 24 år kan ha samlat på sig så mycket saker. Tur att jag har fått mig denna nya hobby, hur skulle mitt hem och förråd annars se ut om några år!?


Ska kanske vara med på en loppis som anordnas i Gammelgården på lördag. Hör av er om någon är intresserad, finns säkert plats kvar.



 
 
Malin B

Malin B

18 augusti 2011 09:35

Hej Kusse! Har missat dina senaste uppdateringar här på bloggen. Åh vilket fiiiiint kort på dig när du stod vid trädet i Staberg! Mysigt ni verkar ha haft det i elstockholmo, jaså filmen var bra :) då måste jag hå och se den!!! Kram på dig finis

http://www.mybabyshow.blogspot.com

Matilda Wåhlström

18 augusti 2011 23:16

Tack vad gullig du är! Du MÅSTE se den!!!! Vi skratta så vi grät! hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards