Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Matilda Wåhlström - 18 augusti 2011 23:17

Kom o fynda på Loppisen i Gammelgården Lördag 20/8 10-14!!!  

Av Matilda Wåhlström - 18 augusti 2011 00:04

   


Skorna är köpta på Åhlens, frukthållaren eller vad man ska kalla det är från Bolagret, kristallskålen från en loppis i Buskåker som vi själva även var med på.

Att ha Loppis är förresten min nya hobby. Visst att ag älskar att konsumera men att bli av med saker är nästan en större kick och framför allt lättnad. Jag fattar inte att man som 24 år kan ha samlat på sig så mycket saker. Tur att jag har fått mig denna nya hobby, hur skulle mitt hem och förråd annars se ut om några år!?


Ska kanske vara med på en loppis som anordnas i Gammelgården på lördag. Hör av er om någon är intresserad, finns säkert plats kvar.



Ovido - Quiz & Flashcards