Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Matilda Wåhlström - 29 augusti 2011 19:41

   


Jag har gjort min första moodboard idag, en presentation av mig. Åh så skoj det var! Inte den sista kan jag lova! Om ni undrar över något på moodboarden om mig får ni fråga.

Imorgon ska jag presentera den för klassen.


Vi har haft första lektionen med Maliin och Anna som båda är egna företagare inom detaljhandeln. Gud så inspirerande de är båda två! Har antecknat en hel del i min reflektionsbok. Kursen handlar om butikskommunikation och exponering. Sååå kul!

Vi fick ett nytt projekt vi ska börja fundera över idag, jag ska klä skyltdockan i min stil som beskriver mig själv bäst. " Jag är skyltdockan" heter projektet. Älskar man godis kan man göra en klänning av godispapper, tränar man mycket kan man klä henne i träningskläder, göra en klänning av påsar eller tidningar, ja alltså precis exakt vad man känner för!


Av Matilda Wåhlström - 29 augusti 2011 19:37

 


Min och syrrans klädsel för lördagen, Älskar hennes ormskinns imitation på skjortan! Jag har däremot hittat ett par ormskinns boots, de känns väldigt Spice Girls, galet! Visar de vid ett annat tillfälle :)

Av Matilda Wåhlström - 29 augusti 2011 19:31

            

  


Tapas och vinprovning med ett trevligt gäng vänner. Det blev ca 15 rätter, hehe. Lite väl mycket men gött var det!

Ovido - Quiz & Flashcards