Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Smygfotad

Av Matilda Wåhlström - 22 augusti 2011 11:25


Detta var från "Möjligheternas dag" i Leksand på Entreprenörskolan. Vi kom precis ut efter att ha haft en hisspresentation och påväg mot det praktiska provet. Vad nervös och förväntansfull man var den dagen! Är så himla glad att jag kom in :)


Känner samma känsla idag.

Idag är första dagen i skolan.

Nervös och förväntansfull.


Ska bli så roligt och se vilka mina nya klasskamrater är.

Denna vecka kommer mest vara för att lära känna varandra, tvåorna har ordnat med aktiviteter hela veckan och vi ska även ha någon föreläsning.


Återkommer i veckan och berättar om vad vi gjort!   



 
 
Ingen bild

Linn

22 augusti 2011 12:26

Så fin klänning, var kommer den ifrån?

Matilda Wåhlström

29 augusti 2011 19:21

Hej! Tack :) Det är en second hand klänning, Ted Nicol står det på etiketten :)

 
Malin B

Malin B

22 augusti 2011 12:30

Så kul att du kom in!

Åh vad spännande Kusse :)
Kul att få höra hur det har gått sen!!

Lycka Till nu!
Stor Kram

http://www.mybabyshow.blogspot.com

Matilda Wåhlström

29 augusti 2011 19:22

Tack så mycket! Det är riktigt kul, känns så rätt! :D

 
Ingen bild

Jenny

22 augusti 2011 20:13

Hej
Det kommer passa dej perfekt! Ska bli spännande och få följa din resa, för jag förväntar mej nämligen fortsatta uppdateringar över en kaffe. I utbyte blir det Emilkramar :)
Kram

Matilda Wåhlström

29 augusti 2011 19:23

Ja det känns så rätt! :) JAaa det låter som en bra deal! :D Vi måste ses snart alla tre! :D Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards