Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Moodboard.

Av Matilda Wåhlström - 29 augusti 2011 19:41

   


Jag har gjort min första moodboard idag, en presentation av mig. Åh så skoj det var! Inte den sista kan jag lova! Om ni undrar över något på moodboarden om mig får ni fråga.

Imorgon ska jag presentera den för klassen.


Vi har haft första lektionen med Maliin och Anna som båda är egna företagare inom detaljhandeln. Gud så inspirerande de är båda två! Har antecknat en hel del i min reflektionsbok. Kursen handlar om butikskommunikation och exponering. Sååå kul!

Vi fick ett nytt projekt vi ska börja fundera över idag, jag ska klä skyltdockan i min stil som beskriver mig själv bäst. " Jag är skyltdockan" heter projektet. Älskar man godis kan man göra en klänning av godispapper, tränar man mycket kan man klä henne i träningskläder, göra en klänning av påsar eller tidningar, ja alltså precis exakt vad man känner för!


 
 
Ingen bild

micaela

30 augusti 2011 15:44

Men gud va kul! Hopaps idéerna flödar. Lycka till. Puss kusse

Matilda Wåhlström

31 augusti 2011 21:47

Ja det är roktigt skoj faktiskt, väldigt annorlunda! :D Taaackarrr! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:41


   Jag, Martina och Jeanette.

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:23


    Vilken underbar midsommar det var! Duktiga farfar spelade dragspel, Benny gitarr, Joel trummor och vi andra sjöng. ...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 17:02


    För ett tag sen klädde jag om mina stolar i detta fagra, blommiga tyg. Det är inte vilket tyg som helst, det är nämligen från en gammal polsk scarf, en stor sådan med fransar som jag klippt sönder. Man skulle nästan kunna tro att det är möns...

Av Matilda Wåhlström - 5 juli 2012 16:46


    Källa: via hazeyhearts.tumblr.com, Mary-Kate och Ashley Olsen ...

Ovido - Quiz & Flashcards