Alla inlägg den 9 november 2010

Av Matilda Wåhlström - 9 november 2010 23:11

07.52 gick tåget, jag vaknade 07.44

Hör och häpna. Jag hann!!!  


Jag och syrran har haft en dag tillsammans i storstaden idag, mys!  

Vilket väder det varit då, snöslask/kaos! Nu känns det verkligen som att vintern är här för att stanna ett bra tag...

Vi har shoppat och blivit inspirerade! Jag hittade en grå långklänning på Zara, en grå lång tröja på Monki och ett par etno inspirerade byxor från Hm. Såg massa saker jag ville ha från Hm Home också, men blev inget därifrån dena gång. Vad roligt det skulle vara om Hm Home kom till Borlänge!

Hann träffa Frida på en fika också   

Skulle egentligen gjort en ansiktsbehandling på hennes skola

 men det hann jag inte denna gång, får åka snart igen  


Ovido - Quiz & Flashcards