Alla inlägg den 12 november 2010

Av Matilda Wåhlström - 12 november 2010 23:39

Så här fina naglar som jag har nu har jag aldrig haft!   

Har gjort nagelförlängning idag efter jobbet. Ont gjorde det dock, de är så himla hårdhänta! Men ska man vara fin...


Till kvällen har jag Joel och Erik ätit godis och massa annat götta. Sett idol till och från. Enda anledningen till att jag tittar på idol är Linnea, hon är bara sååå bra! Hon gör alltid så bra låtval också, Dance with somebody med Mando Diao idag, hon är min idol 2010 . Heja heja!!!


Tänkte att jag skulle försöka träna lte på guran. Gick inte så bra. För det första protesterade Erik hej vilt, för det andra gick det inte alls med dessa nya klor jag införskaffat...


Nyser och snörvlar gör jag också, jobbigt med förkylning, var iofs väldigt längesen jag var sjuk.    Inte ens Snoris har smittat mig   


God natt!   


Ovido - Quiz & Flashcards