Alla inlägg den 10 november 2010

Av Matilda Wåhlström - 10 november 2010 22:50


Idag var jag och Lollo på Blombergs och fikade massa gott! Morotskaka och snickerskaka blev det, de har så mycket gott att man inte vet vad man ska välja!      

Det är så himla mysigt där nu på vintern, jag skulle kunna sitta där hela dagen, det har jag nog gjort någon gång också   

Tiden går så snabbt när man har roligt!!! Kul när Malin och Micka har tid och sätta sig ner och snacka lite också! Idag var det en toppendag!

På kvällen åkte jag, Lollo och mamma till Pärlan och fyndade.

Till kvällsmat lagade jag pasta, bacon och keso. Tack Malla för tipset!   

Av Matilda Wåhlström - 10 november 2010 22:25

      


Så här ser dagens fynd ut! Älskar verkligen den här retro stolen. Den blev placerad i köket. Stilen passade perfekt, har liknande köksstolar men de är i silver.

Det är något med mig och unika stolar/ fåtöljer, jag har fått dille på det! Egentligen har jag inte plats för en grej till, men jag trollar lite. Fina saker finns det alltid plats för!   

Eriks respons på mina nya fynd och inredningsideér är ungefär så här: 

Men det går snabbt över    och jag får som jag vill!   


Köpt en massa ljus har jag gjort också, här är några av de. Gillade verkligen att de var blanka, kändes lite lyxigare   

Ovido - Quiz & Flashcards