Alla inlägg den 17 november 2010

Av Matilda Wåhlström - 17 november 2010 23:06

      


Älskar att de visar V S showen på tv runt jul, det har blivit som en tradition att se den, showen är så himla färgsprakande och välordnad. Här är några kreationer jag gillar från i år.

Av Matilda Wåhlström - 17 november 2010 22:32


Har börjat gilla Håkan på senare år, tidigare gillade jag inte alls hans musik, nya skivan är faktiskt riktigt bra! Speciellt den här låten. Shelly heter den.

Av Matilda Wåhlström - 17 november 2010 22:08

Har precis lagt upp mina nya vinställ från Ikea ovanför köks skåpen. Har sedan vi satte in köket grämt mig över att vi inte monterade skåpen ända upp mot taket. Som det varit nu har det bara varit en dammansamling. Nu är jag riktigt nöjd! Kommer bli toppen att ha en samling med rött, vitt och rosé/champagne hemma! Än så länge är det bara en flaska men det ska vi snart ändra på   



Ovido - Quiz & Flashcards